Şık Kediler ostrzą pazurki na Long 4 lashes

Şık Kediler kontra Serum do włosów

W piątek w oko wpadło mi serum do włosów Firmy Long4Lashes – czytając dużo opinii na jego
temat postanowiłam: Kupić i przetestować na sobie. Cena, no właśnie cena nie jest przestępna-, chociaż według mnie, jeśli produkt jest na 12 tygodni to cena ok.60 zł w zależności od miejsca jest ceną dobrą.

Ostatnio moje włosy są osłabione po przez czapkę, szale lub chusty, które noszę, dlatego też pomyślałam, że może być to ratunek. Okaże się to dokładnie po pełnej kuracji. Kuracja jest długa, aż 12 tygodni. Ale czego się nie zrobi by wspomóc swoje włosy.

Serum intensywnie stymuluje wzrost włosów oraz zapobiega ich wypadaniu.
Jego receptura zawiera  Tetraxidylum – innowacyjny kompleks zawierający zwiększone stężenie składników aktywnych, który stymulując mikrokrążenie, odżywia i rewitalizuje cebulki włosów oraz wzmacnia ich integralność ze skórą głowy. Alantoina łagodzi podrażnienia i koi wrażliwą skórę. Wysoce skoncentrowana formuła wydłuża fazę wzrostu włosa (anagen), wpływa korzystnie na ich strukturę, zmniejsza łamliwość oraz zapewnia zdrowszy wygląd.

Serum to trzeba dwa razy dziennie wmasować w miejsca przerzedzania się włosów- niestety moje włosy po użyciu tego serum nie nadają się do niczego, wyglądają źle – czy wy też tak macie?
Po porannym użyciu muszę od razu myć głowę, nie wiem czy to dobrze- przecież te serum nie zacznie dobrze działać a już jest zmywane przeze mnie szamponem :( 


                        Nie do końca wiem czy taki był zamierzony efekt.



Jedyne, co mogę na pewno przyznać firmie 4long Lashes to, to, że włosy stają się odżywione, grubsze  już po jednym użyciu. Zupełnie inaczej się układają, są bardziej podatne. Także jak największy plus, na korzyść zniszczonych włosów obecną pogodą.


Serum będę stosować dalej, czekam na efekt BabyHair.
Za 12 tygodni kolejny post oceniający efekty
wraz ze zdjęciami.





Kontakt do nas : sikkediler@gmail.com



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Makijaż na Bal Sylwestrowy

Recenzja Voiger-płyn do sprzątania łazienki

Pomysły na prezenty pod choinkę